שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

מה לעשות במקרה שהמכשיר הסלולרי נפל למים?
חשוב שלא לחבר את המכשיר לחשמל ולנסות להדליק אותו! זוהי טעות נפוצה אשר עלולה לגרום לנזק נוסף.
אל תחכו שהמכשיר ייתיבש מעצמו – השתמשו בשואב אבק כדי לשאוב את המים מתוך המכשיר.
לאחר שאיבת המים יש להניח את המכשיר בתוך קערה עם אורז למשך יום שלם, האורז סופח אליו את הלחות ובכך מונע היווצרות של קורוזיה.
מומלץ שלא לנסות להפעיל את המכשיר ולהגיע איתו למעבדה שלנו, אנחנו נבדוק שהמכשיר יבש לחלוטין ושלא נגרם נזק לחלקים.
האם יש אחריות לתיקון ולחלקי החילוף?
כמובן, אנחנו מעניקים אחריות לכל תיקון ולכל חלק במעבדה.
אחריות עבור תיקונים – 3 חודשים
אחריות עבור חלקי חילוף – 6 חודשים
אנו משתמשים אך ורק בחלקי חילוף איכותיים שעברו בדיקת איכות מחמירה.
למה האייפון לא נטען?
תחילה בידקו אם אתם משתמשים בכבל מקורי, במכשירי אייפון מדגם 5 ומעלה לא ניתן להשתמש בכבל שאינו מקורי.
לרוב בעייה של טעינה מופיעה כאשר הכבל לא תקין, יש להחליף כבל ולנסות שוב.
במידה ועדיין אין הטענה, הבעיה היא בסוללה או במכשיר.
מומלץ להגיע עם המכשיר והכבל למעבדה לבדיקה מהירה.
קניתי מכשיר בחו”ל והסים שלי לא עובד, מה עלי לעשות?
רוב המכשירים מחו”ל מגיעים כשהם נעולים לחברת הסלולר ממנה נקנו.
במקרה זה יש לבצע UNLOCK למכשיר באמצעות שליחת בקשה לחברת הסלולר לשחרר את הנעילה,
העלות משתנה בין חברה לחברה..
דניאל זמיר 0507991898

Leave a Comment

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

Menu Title
טוען...